Sistemos pagal jūsų įmonės poreikį

Darbo laiko apskaitos sistema
Darbo laiko apskaitos sistema susideda iš 3 pagrindinių dalių – darbuotojų kortelės, atvykimo/išvykimo registratoriai bei programinės įrangos, kuri atlieka darbo laiko apskaitą (formuoja tabelius), automatinę atvykimo/išvykimo laikų kontrolę, neatvykusių, vėluojančių darbuotojų žiniaraščius.
Praėjimo valdymo ir apskaitos sistema su rakinamomis durimis
Stacionariose įmonėse, kur darbuotojai nuolat ateina ir išeina į darbą per tuos pačius įėjimus/išėjimus, rekomenduojame statyti laiko apskaitai skirtus skaitytuvus su rakinamomis durimis, turniketais.


Įrankių apskaitos sistema
Įrankių apskaitos sistema susideda iš 4 pagrindinių dalių – darbuotojų kortelės, įrankių žymės, telefoninė programėlė įrankių perdavimui, bei programinės įrangos, kurioje matomas įrankių perdavimas, kurios pagalba visada galima pasitikrinti, kas šiuo metu turi pasirinktą įrankį, matoma įrankių naudotojų istorija, lengva surasti reikalingą įrankį (pas ką, ir kokioje vietoje šiuo metu yra), darbuotojui išeinant iš darbo, galima pasitikrinti, ar nėra jam išduotų įrankių.
